|
Partener pentru dezvoltarea companiilor multinationale
Este perioada de crestere a companiilor multinationale. Snelling initiaza recrutarea de candidati romani pentru posturile de middle management in companiile multinationale din tara, iar aceasta noua zona de business este sustinuta si de o campanie ce pozitioneaza compania drept “Your Middle Management Company”.

Snelling castiga expertiza in varii industrii: bunuri de larg consum, petrol si gaze, farmaceutice, telecomunicatii si advertising.

In 1998, Snelling Timisoara devine principalul partener in recrutare pentru investitorii straini si companiile multinationale ce formeaza nucleul dezvoltarii industriale automotive si de tehnologie din zona.

Echipa din Timisoara porneste o colaborare de lunga durata cu reprezentantii industriilor respective, colaborare ce a dus la triplarea cifrei de afaceri. Timp de 5 ani, Snelling conduce operatiunile de recrutare pentru Solectron si, in total, angajeaza aproximativ 3.000 de oameni.
Pe diploma acordata, in semn de apreciere, de catre Solectron in anul 2003 scrie “in semn de recunostinta pentru valoroasa contributie adusa succesului Solectron, prin cei aproape 3.000 de candidati plasati incepand cu anul 1999, si pentru parteneriatul eficient in dezvoltarea personalului".
Perioada dezvoltarii serviciilor cu valoare adaugata
Echipa Snelling decide sa dezvolte serviciile de training. Ambele birouri, Bucuresti si Timisoara, incep sa creasca aceasta nisa, formand traineri, elaborand si livrand diverse programe de training.
In aceeasi perioada se dezvolta si serviciile de consultanta. Se lanseaza primul Salary Survey realizat de catre echipa din Timisoara. Studiul se afla astazi la a 12-a editie si cuprinde domeniul productiei si tehnologia informatiei.
In recrutare, Snelling este unul dintre principalii parteneri pentru industria bancara (ABN Amro Bank), aflata in plina expansiune.
|