|
Studiul de Piata Employer Branding & Talent Management

Stimaţi Parteneri,
vă invităm să participaţi la studiul de piață privind politicile și practicile actuale în ariile de Branding de angajator și Managementul Talentului pe care AIMS Executive Search & Consulting intenţionează să îl realizeze cu participarea companiilor care desfăşoară activități in Romania.
Cunoscând tendinţele de pe piaţa forţei de muncă în aceste două domenii, veţi reuşi să atrageţi şi să păstraţi în cadrul companiei dumneavoastră talentele de care aveţi nevoie.
RAPORTUL furnizează date privind:
· Branding de angajator
o Programele desfașurate cu Universitățile
o Programele de stagiu / internship
o Aparițiile companiei în presă
o Bugetul dedicat acțiunilor pentru Brandingului de angajator
o Costurile asociate programelor de internship
· Managementul talentului
o Promovările interne
o Rata top performerilor
o Gradul de asigurare a succesiunii
o Bugetul dedicat actiunilor de Management al talentului
o Rata utilizării talentului
Împărtaşind misiunea şi valorile celei mai mari reţele de Executive Search şi Consultanţă din lume, AIMS Executive Search & Consulting oferă soluţii inovatoare, adaptate nevoilor clienţilor în domeniul Resurselor Umane. Numele şi reputaţia companiei vă garantează confidenţialitatea absolută asupra tuturor informaţiilor furnizate.
AIMSExecutive Search & Consulting realizează studii de salarizare în Romania de peste 13 ani. Ultimele studii salariale au fost realizate pe un eşantion de 147 de companii multinaţionale cu activitate de producţie şi pe un eşantion de 40 de companii active în domeniul dezvoltării de software.
AIMS Executive Search & Consulting oferă companiilor participante raportul la prețul modic de 200 Euro. Preţul acestui raport pentru companiile care nu participă la studiul de piață este de 500 EUR.
Dacă sunteţi interesaţi să participați la acest studiul de piață, vă rugăm luati legatura cu Andrea Telegdi (andrea.telegdi@tm.aims.ro), colega noastra de la biroul din Timisoara, până cel târziu în 14 noiembrie 2014.
Cu consideraţie,
Echipa AIMS
|