“Pun foarte des intrebarea “pentru ce”. Caut sa gasesc si sa implementez solutia adecvata pentru scopul real, chiar daca aceasta contrazice asteptarea initiala a clientului.”
Este absolventa de psihologie si a ales sa lucreze in si cu organizatii pentru ca i s-a parut cea mai buna cale de a invata despre oameni. Are o cariera de opt ani in domeniul resurselor umane (dintre care patru in consultanta) si, dincolo de experienta in acest domeniu, formarea in analiza tranzactionala a jucat un rol important in dezvoltarea ei.
“Rolul meu este de a ajuta clientii sa identifice ceea ce doresc sa obtina cu adevarat, sa isi clarifice scopul pentru care doresc sa implementeze un anumit proiect sau altul de consultanta, sa gasesc si sa implementez solutia adecvata pentru scopul real, chiar daca aceasta contrazice asteptarea initiala a clientului. Si sa-i provoc pe clienti sa puna activitatile de RU si comportamentele lor zilnice in perspectiva mai larga a viziunii companiei si valorilor pe care doresc sa le traiasca.”
Crede ca una dintre caracteristicile culturii AIMS este felul in care membrii echipei cauta intotdeauna caile de a face lucrurile mai bine, cu fiecare nou proiect. Iar faptul ca oamenii si valorile vin inaintea profitului este o abordare care a construit o echipa responsabila si integra.
Pentru multi consultanti, pasul firesc in cariera este sa mearga sa lucreze in echipa clientului. Pentru Gabriela, a fost exact invers: a lucrat cu echipa AIMS din postura de client. A descoperit un standard profesional care a facut-o sa isi doreasca sa intre in echipa. La motivele care au determinat-o sa ramana, adauga un “acel fel de normalitate despre care se vorbeste in cartile de leadership”.
|